مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:252022-12-31سياسي

جان فدا| تشریح ویژه برنامه های سالروز شهادت سردار دل ها در البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تشریح ویژه برنامه های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان البرز، گفت: 33 عنوان برنامه فرهنگی و بصیرتی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان البرز اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات حوزه هنری برگزار شد، در خصوص گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و برنامه هایی که در دستورکار قرار گرفته است، گفت: بزرگداشت ایام دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی باید به صورت جدی، متمرکز و قوی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: این مسائل، از جمله جریاناتی است که ضرورت دارد به صورت دائم مرور شود.

ولایی برحق در بخش دیگری با اشاره به اینکه 14 سرفصل و عنوان از سوی اداره تبلیغات برای بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه ریزی شده است، یادآور شد: حدود 6 عنوان از این برنامه ها به منظور اضافه شدن به سبد انقلاب طراحی شده است.

وی با اشاره به نقش مهم جوانان و نسل جوان در جامعه، اظهار کرد: بحث شعرخوانی مخاطب عمومی دارد و هنرمندان جریان ساز، جامعه هدف هستند، همچنین در طرح فرزندان حاج قاسم دانش آموزان و دانشجویان جامعه هدف ما هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| تشریح ویژه برنامه های سالروز شهادت سردار دل ها در البرز

جان فدا| تشریح ویژه برنامه های سالروز شهادت سردار دل ها در البرز